Як пише Los Angeles Times, інвестиція Google – частина операції між компанією і французьким урядом, яка завершує суперечку з приводу того, що пошукова система повинна платити за фрагменти статті, які з'являються на Google пошуку. Після кількох місяців переговорів, сторони таки дійшли згоди та підписали угоду, яку, до речі Уряд Франції назвав "щасливим укладенням", що полегшить перехід преси у цифровий світ".
"За умовами угоди, Google створить новий фонд з роботи з французькими видавцями, щоб допомогти збільшити їхні онлайн-доходи, використовуючи наші рекламні технології", – каже виконавчий голова Google Ерік Шмідт.
До слова, раніше повідомлялося, що у Франції хочуть запровадити податок для Інтернет-компаній, які збирають інформацію про користувачів. Особисті дані юзерів, переконані чиновники, є безкоштовною сировиною для компаній, які заробляють на розміщенні адресної реклами.