Засновники Groupon розглядають два варіанти розвитку - продаж активу одному стратегічному інвестору або ж поетапне залучення інвестицій. Поки співвласники чиказької компанії надають перевагу першому варіанту, оцінюючи себе у понад 3 млрд. дол. Остаточне рішення керівництво Groupon ухвалить ще до кінця року, повідомляє Bloomberg із посиланням на анонімні джерела.

Зауважимо, окрім Google, засновники сервісу Groupon, діяльність якого полягає в організації знижок у різноманітних магазинах для клієнтів сервісу, вели переговори також з Yahoo!, втім сторони так і не змогли домовитися, хоча потенційні покупці готові були викласти за угоду до 4 мільярдів доларів, повідомляє BusinessInsider.

Тим часом для Google придбання Groupon може обійтися дорожче, ніж покупка компанії з продажу інтернет-реклами DoubleClick, за яку пошукова система 2007 року виклала 3 мільярди 100 мільйонів доларів.