Для промо-кампанії нової версії браузера Google Chrome компанія найняла маркетингову компанію, яка замовила рекламні посилання у декількох десятків блогерів.

Оскільки правила Google не заохочують покращувати авторитетність сайтів за допомогою платних лінків, компанія отримала численні скарги на таку промо-кампанію нового браузера Chrome.

У відповідь Google повідомив, що знижує рейтинг сайту google.com/chrome у пошуковій видачі.

“Ми дослідили ситуацію і вирішили понизити PageRank сторінки www.google.com/chrome на період щонайменше 60 днів, щоб дотриматися правил для вебмайстрів та, як завжди, надавати найбільш якісні пошукові результати для користувачів.

Хоча Google не давав права проводити подібну кампанію і наразі всі порушення правил вже ліквідовано, все ж ми вирішили, що покарання для Google повинно бути більш суворим, ніж для будь-якого іншого сайту”.

Таким чином, компанія Google усунула з пошуку власний сайт.