Причину відмови від послуг продавців реклами Google не назвав. За даними Credit Suisse, сім компаній, від послуг яких американці вирішили відмовитися, забезпечували 40% рекламної виручки Google в Китаї, що становить близько півтора мільярда юанів — 226 мільйонів доларів. Відмова Google може зіграти на руку основному конкурентові американців на китайському ринку — пошукачеві Baidu, який займає до 70% місцевого ринку.
Складнощі в Google у Китаї виникли кілька років тому. Вони загострилися після того, як у січні 2010 року на корпоративну мережу Google була зроблена атака з Китаю. Після цього американська компанія пригрозила відмовитися від цензурування пошукових результатів, а в березні переклала відповідальність за цензуру на китайських інтернет-провайдерів.
Після цього китайська влада зажадали, щоб Google припинив автоматичне перенаправлення відвідувачів Google.cn на гонконзьку версію сайту, на якій цензура не здійснюється. Google виконав цю вимогу, після чого йому продовжили ліцензію на надання послуг, пов’язаних з мережевим контентом, яка стікала в 2011 році.