Як зазначили у Google, місія компанії полягає у співпраці з журналістами та підприємцями для побудови медіаіндустрії майбутнього. Для цього компанія хоче зробити свої інструменти доступними для журналістів і редакцій по всьому світу, забезпечити їм доступ до навчання і масивів даних, а також за допомогою спеціально розроблених програм надати медіагалузі кращі можливості та перспективи розвитку.
Тепер журналісти з будь-якої точки планети зможуть скористатися навчальними матеріалами для роботи з продуктами компанії - від GoogleMaps і YouTube до Fusion Tables і Earth to Search. У Google пообіцяли опублікувати короткі письмові та відеоуроки, а також тематичні дослідження, у яких висвітлять найкращі практики провідних світових видань.
Також минулого тижня корпорація випустила оновлення платформи Google Trends, щоб забезпечити працівників медіа більш глибокою та актуальною інформацією про те, що читачі шукають у мережі. Також у Google вирішили приділити більше уваги міській журналістиці: днями на базі відеохостингу YouTube був запущений проект Newswire — канал для "вуличних" репортерів-аматорів.
До слова, компанія Google анонсувала нову версію своєї мобільної операційної системи Android M. Систему представили на конференції для розробників Google I-O 2015.