Система під назвою One Pass, за задумом розробників, дозволить видавцям самостійно встановлювати ціни та умови передплати на мережевий контент своїх ЗМІ.

Серед можливих моделей поширення Google пропонує традиційну підписку, аналогічну RSS-каналу, доступ з обмеженням за обсягом трафіку, безкоштовний доступ з можливістю "преміум"-підписки на окремі матеріали, або купівлю користувачем тільки необхідної йому статті.

Тим, хто вже виписує друковану версію ЗМІ, видавець за допомогою One Pass зможе надати знижку на онлайн-доступ або ж зробити його зовсім безкоштовним.

Усі платежі будуть здійснюватися через Google Checkout. Як повідомляє Agence France-Presse, сервісний збір Google при цьому складе 10 відсотків від прибутку видавців.

Першими великими гравцями на ринку мас-медіа, які оголосили про співпрацю з One Pass, стали німецькі журнали Focus, Stern і видавничий концерн Axel Springer AG. Останній, зокрема, випускає такі популярні в Німеччині газети як Die Welt, таблоїд Bild, журнали Maxim і Rolling Stone.