Легендарний польський бренд Soplica ("Сопліца") вийшов на ринок України в січні 2015 року, представивши споживачам чисту горілку та лінійку унікальних настоянок, що не мають аналогів на українському ринку. За короткий час Soplica впевнено зайняла свою нішу, завойовуючи любов і довіру українських споживачів: за даними провідної дослідницької компанії Retail Tracking Research International частка ринку Soplica в сегменті настоянок за підсумками першого півріччя 2015 року становитимуть 8%.
Soplica входить в ТОП-30 найбільш продаваних горілок в світі за підсумками 2014 за версією авторитетного галузевого видання Drinks International. Рецепти горілки та настоянок Soplica залишаються незмінними з ХІХ століття й зберігаються в секреті. Всі настоянки витримують у дубових бочках, дотримуючись традиційної технології. Добірні натуральні інгредієнти, оригінальна рецептура і повага до вікових традицій - все це, як і колись, об'єднують в собі унікальні смаки Soplica.
Запуск Soplica на ринку України є логічним продовженням успішного виведення та просування в Україні іншого легендарного польського бренду - Żubrówka, який за короткий час сягнув лідерських позицій у своєму сегменті.
Завдяки я автентичним брендам Soplica і Żubrówka, що динамічно розвиваються, група компаній "Руст" успішно розвиває нішу смакових горілок і настоянок на українському ринку.
Про групу компаній "Руст"
Алкогольна група компаній "Руст" є другим за обсягом виробником горілки в світі з щорічними продажами понад 30 млн 9-літрових коробів на більш ніж 80 міжнародних ринках. "Руст" є найбільшим в Центральній і Східній Європі інтегрованим виробником і дистриб'ютором алкогольних напоїв, із виробничими потужностями та дистрибуційними центрами в Польщі, Угорщині, Росії та Італії. "Руст" також є власником легендарного Винного дому Gancia, який представив світу перший італійське ігристе вино.