Тут поруч з радянськими “Москвичами” та “Победами” стоять німецький “Мерседес”, американський “Вілліс”, іспанський “Сеат”. Загалом більше 30-ти ретроавтомобілів. Збирати та приводити до ладу старовинні машини чоловік розпочав ще в 90-х роках.
“Перше авто знайшов випадково. Я підійшов до смітника і побачив стару BMW кабріолет 40-х років. Найшов господаря, документи. Тут же і з’явилася ціна. Коли вона була викинута, а коли хтось зацікавився, тут вже і з’явилася в машини і ціна”, - каже колекціонер ретроавтомобілів Валерій Гутнік.
Поки більшість з машин схожі на купу металобрухту, але їх всіх колекціонер обіцяє поставити на колеса. Наступне за що хоче взятись Валерій Гутнік це - поєднати довоєнний “Мерседес” та “БМВ” 80-х років. Майбутній реплікар буде мати не лише блискучий вигляд, а й ексклюзивну систему зміни даху.
”Задня частина повністю саморобна. Відкривається повністю багажник і механізм даху повністю складається. Це все керується однією кнопкою”, - каже колекціонер ретроавтомобілів Валерій Гутнік.
Щоб відновлювати ретроавтомобілі Валерію Гутніку, фізику за фахом, довелося опанувати професії - механіка, художника, інженера. Проте праця ентузіаста не минула марно, адже машини з колекції сімферопольця вже стали відомими далеко за межами Криму, вони неодноразово залучалися до сучасного кінематографу.
“Машина два сезони поїздила, знялася в декількох фільмах, потім були виявлені недоліки, перероблені, вона ще покаталася і зараз ще раз. Над машинами працює ціле конструкторське бюро, а тут приходиться самому все це робити”, - каже колекціонер ретроавтомобілів Валерій Гутнік.
Чоловік запевняє, привести до ладу можна будь-яку машину, навіть якщо від неї залишились кузов та колеса. Набагато складніше та дорожче офіційно оформити ретроавтомобіль у відповідних органах. Саме через це Валерій Гутнік бачить майбутнє старих автомобілів в спеціальному музеї, де всі бажаючі зможуть помилуватися найрідкіснішими зразками світового автопрому.