Сучасні GSM-сигналізації, які в екстреній ситуації повідомляють на мобільний власника про небезпеку викрадення авто, теж дали збій.
Зловмисники, які дружать з передовими технологіями, можуть легко відкрити авто з такою сигналізацією і запустити двигун без ключа.

Достатньо вислати спеціальне текстове повідомлення системі охорони автомобіля з кодом потрібної операції, і сигналізація стає слухняною. Недолік знайшли експерти з комп'ютерної безпеки Дон Бейлі та Метью Сольнік. Щоб виявити слабкі місця GSM-сигналізацій, американці провели серію випробувань.

“Ми підключили ноутбук до GSM-мережі, яка підтримує технологію M2M (Machine-to-Machine). Ця система дозволяє машинам обмінюватися інформацією. Так от, підключившись, ми отримали змогу "спілкуватися" з автомобільними сигналізаціями, які з'єднані з цією GSM-мережею. У нас з'явилась можливість відправляти їм такі команди, як "зняти з охорони", "запустити двигун". Тобто ми отримали необмежений доступ до авто”, - каже експерт з комп'ютерної безпеки Метью Сольнік.

Справа в тому, що такі системи постійно "спілкуються" з мережею. Зламати її - справа техніки. При чому "хакнути" можна не лише автомобільну сигналізацію, а й інші пристрої, що підтримують бездротовий зв'язок. Зокрема, світлофори та банкомати.

“Найгірше те, що навіть якщо автомобіль не викрадуть, то зловмисники зможуть ним буквально керувати - прискорюватися, гальмувати тощо. Втім, не всі сигналізації можна зламати. Деякі "спілкуються" через більш захищений канал. Купуючи нове авто, слід з'ясувати усі ці деталі. Або ж залишити це на совісті виробника”, - каже експерт зі систем охорони Р.Д. Сем.

“Наша мета - змусити виробників переглянути свої технології і доопрацювати сигналізації. Ми надамо їм результати наших тестів, повідомивши, що життя клієнтів під загрозою”, - каже експерт з комп'ютерної безпеки Дон Бейлі.

І це не просто пафосні слова. "Зламавши" бортові системи автомобіля, хакери отримають доступ і до супутникової навігації. Таким чином, зловмисники зможуть з'ясувати, де живе власник авто.