Якщо тролейбуси місто закупило у кредит, то презентовані автобуси закупили самі ж перевізники, запевняють харківські керманичі.
"На сьогодні є 16 перевізників, які працюють в цій схемі. Всі вони згідні на інвестиції в транспортну схему міста Харкова і оновлення рухомого складу", - каже мер Харкова Геннадій Кернес.
Новий транспорт нахвалюють як міські можновладці, так і виробники. Мовляв 4,5 мільйони гривень за кожний тролейбус та 1,5 мільйона за автобус - найвигідніша ціна.
"Всі машини призначені для використання з інвалідною коляскою, обладнані, вперше на тролейбуси встановлені кондиціонери, витрати електроенергії у таких тролейбусів на 40% менше, ніж у старого типу тролейбусів", - каже голова наглядової ради холдингу "ЛАЗ" Ігор Чуркін.
Тим часом місто ще не розрахувалося за 90 тролейбусів і 10 трамваїв, які були закуплені у лізинг понад 4 роки тому. З того часу Харків перерахував Львівському підприємству лише 50 мільйонів гривень. За даними постачальника, 70 млн. - місто і досі винне. Тож, якщо харківські керманичі найближчим часом не сплатять по рахунках, львів`яни погрожують забрати транспорт. При цьому вже сплачені до цього 50 млн. грн., не повертатимуть. Такі умови лізингу.