Згідно з тенденціями на цьогорічній виставці, майбутнє - за маленькими автомобілями. Причому обов'язково за гібридними або електричними. З купою передових технологій і обов'язково з доступом до швидкісного інтернету. Усе це демонструє концепт Nissan Pivo третього покоління.

“Час, коли автовиробник міг зосередитися лише на дизайні, минув. Погляньте на сьогоднішні концепти - це не просто політ дизайнерської фантазії. Це практичні рішення для недалекого майбутнього, де і самі люди, і їхні "розумні" будинки підтримують "зелені" технології”, - каже генеральний директор компанії Nissan Карлос Гон.

Pivo 3 оснащений чотирма електромоторами - по одному на колесо. Кожне з них "слухається" керма, що забезпечує високу маневреність. Крім того, машинка обладнана автопілотом і може спілкуватися з власником через смартфон.

Тим часом компанія Toyota представила одразу 5 моделей. Серед них - концепт FCV-R, який працює на водневих паливних елементах. Продажі цього авто стартують у 2015 році.

Хоча головна роль на автошоу за японськими автовиробниками, європейці теж не пасуть задніх. Компанія BMW, до прикладу, привезла дві новинки: спортивний електромобіль i8 та гібрид на платформі нової 5-ої серії.
А Volkswagen презентував компактвен New Bulli у ретро-стилі. Шестимісне авто обладнане електродвигуном, запас ходу - 300 км.

“Дивлячись на представлені тут автомобілі, виникає цілком очікуване запитання - що ж чекає на автоіндустрію? На мою думку, протягом найближчого десятиліття велику популярність здобудуть електромобілі. Вони будуть недорогими і матимуть великий запас ходу. Водночас, з'явиться нове покоління турбодизелів - потужніших та економних. Ну і не варто списувати водневі паливні елементи”, - каже автоексперт Коджі Ендо.

Цьогорічний Токійський автосалон - відбувається з неабияким розмахом. Загалом у ньому беруть участь близько 40 автовиробників, 14 з яких - японські. Організатори очікують, що на автошоу завітають 800 тис. людей.