Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Honda CR-V: тест-драйв

      Є автомобілі, які підходять для будь-яких ситуацій. Чи то місто з напруженим трафіком, чи далекі поїздки всією сім'єю, чи невеликий пікнік на природі. І одним з найяскравіших представників цієї когорти універсальних автомобілів безперечно є Honda CR-V. Познайомимось ближче?

      Почнімо з того, що кросовер недавно пережив легкий фейсліфтинг. Нова радіаторна решітка, бампери та розширена палітра кольорів - ось і всі зміни. Зрозуміло, оцінка зовнішності - справа суб'єктивна, але погодьтесь - CR-V з потоку виділяється.

      А от інтер'єр викликає двоякі почуття. Посадка в авто зручна, однак низьким водіям і пасажирам не надто зручно залазити в нього. Зате далі - нагорода: зручні сидіння і дійсно багато місця як спереду, так і ззаду.

      На водійському сидінні все під рукою. Управління клімат-контролем та аудіосистемою, яка, до речі, видає хороший звук, - все це на інтуїтивному рівні. Ложку дьогтю додали традиційно для Honda не надто якісні матеріали. "Дубовий" пластик на панелі приладів та дверцятах можна легко подряпати. Шкіра на сидіннях, які доступні у топовій комплектації, теж могла бути кращою. Хоча самі крісла доволі зручні і мають розвинену бічну підтримку. Шумоізоляція... здається, вона тут є.

      Зате авто порадує трансформацією салону та містким багажником: 556 л зі складеним сидіннями і 1000 л - з розкладеними.

      Ходова частина - ось предмет гордості CR-V. Авто чудово поводиться у поворотах, не клює своїм "качиним" носом при гальмуванні і не завалюється при різкій зміні смуги. При цьому, ями та вибоїни майже не відчуваються - підвіска налаштована вдало.

      Стосовно двигунів - їх всього два і обидва - бензинові. Базовий - дволітровий, розвиває 150 сил. Він може працювати в парі як з шестишвидкісною "механікою", так і з млявим п'ятидіапазонним "автоматом".

      Інший двигун - 2.4-літровий. Цей агрегат має всього на 16 конячок більше і доступний лише з "автоматом", який псує всю картину. Динаміка у такого CR-V гірша, аніж у дволітрового з "механікою", а от апетит - значно вищий. Якщо ні в чому собі не відмовляти, то середній розхід рідко падатиме нижче 13 л.

      До речі, про позашляхові можливості. Це авто не для бездоріжжя. Принаймні кліренсу у 18,5 см для таких випадків замало. Та й постійний привід тут на передню вісь, а момент підключення задньої трансмісія визначає самостійно. І, зазвичай, запізно.

      Але японці і не позиціонують CR-V, як підкорювача серйозних перешкод. А з бордюрами та засніженими дворами авто впорається.

      Отож, Honda CR-V - хороший універсальний автомобіль, який вдало поєднав якості легкових моделей та позашляховиків. Ціна - у межах норми: базова версія обійдеться у $34,5 тис.

      І ще одне. Будьте певні - Вашій дружині це авто точно сподобається.

      Теги: Авто 24 Honda
      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук