Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Honda Crosstour: тест-драйв

      Honda Crosstour - доволі незвичний автомобіль. Це не зовсім кросовер. Але і хетчбеком його назвати язик не повертається. З огляду на 5-метрову довжину.

      Ще більше заплутує екстраординарний дизайн. З одного боку Crosstour має спортивний вигляд, але з іншого нагадує незграбну баржу. Хоча, варто враховувати, що модель створювали передусім для ринку США. А в американців смаки зовсім інші.

      Салон? Якісні матеріали та хороша звукоізоляція забезпечують максимальний комфорт усім пасажирам. Завдяки великій колісній базі, місця вистачить навіть баскетболістам, як спереду, так і ззаду.

      Усе їхнє спорядження спокійно влізе в місткий багажник. Його мінімальний об'єм - 457 л, а потягнувши за спеціальний важіль, можна легко скласти задні сидіння. Тепер сюди влізе ще й сітка з м'ячами і навіть баскетбольне кільце зі щитом.

      А от в оснащенні Crosstour не все однозначно. Автомобіль доступний в єдиній комплектації з двозонним кліматом, підігрів усіх сидінь, високоякісною музикою з USB, камерою заднього бачення. Але! Тут немає парктроніків, датчика дощу і головне бортового комп'ютера!

      Щоб порахувати, скільки бензину знищує ваш 3.5-літровий ненажера, доведеться колекціонувати чеки із заправок. Або довіритися офіційним хондівським даним. Заявлений середній розхід - трохи більше 11,2 л бензину на "сотню". І це недалеко від істини.

      Досягти такого результату дозволяє технологія змінного управління циліндрами Variable Cylinder Management. Коли водію не потрібні всі 275 конячок, система може відключати половину двигуна.

      Агрегат працює в парі з 5-ступінчатим автоматом та повним приводом. Тандем виявився доволі вдалим і зауважень не виникне ні під час активного драйвінгу, ні під час розмірених поїздок.

      Окремої уваги заслуговує ходова частина. Підвіска непомітно ковтає нерівності, зберігаючи атмосферу комфорту в салоні. У поворотах авто не завалюється і добре слухається керма. Складається враження, що "Кростур" важить не дві тонни, а вдвічі менше.

      Ціна - $53 275. Багато, але сьогодні такий автомобіль просто не може коштувати дешевше. Крім того, прямих конкурентів ще потрібно пошукати.

      РОЗМІРИ І МАСА
      довжина 4 999 мм
      ширина 1 900 мм
      колісна база 2 797 мм
      кліренс 200 мм
      маса ~1 840 кг

      ДВИГУН І ТРАНСМІСІЯ
      бензиновий V6 3.5
      275 к.с., 339 Н•м
      5АКПП, повний привід

      ДИНАМІКА
      розгін 0-100 км/год 9 с
      макс.швидкість 190 км/год

      ЦІНА
      $53 275.

      Теги: Авто 24 Honda
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук