Але на відміну від першого двобою, який відбувся понад 10 років тому і в якому Toyota отримала беззаперечну перемогу, цього разу все інакше. По-перше, Insight дешевший від Prius. Далі - симпатична зовнішність. У профіль нагадує Toyota, але такі форми кузова сприяють найкращій аеродинаміці. Салон - наче інтер'єр космічного корабля, такий стиль тут не те що доречний - він просто обов'язковий. От тільки якість матеріалів не надто тішить - дешевий гримучий пластик, та ще й неадекватний клімат-контроль. Основний ринок збуту цієї Honda Insight - США, що тут скажеш.

Гібридна система - проста, відтак дешевша в обслуговуванні. Вона складається з бензинового двигуна об'ємом 1.3 та електромотора, який живиться від нікель-металогідридної батареї. Перший розвиває мізерні 88 конячок, а його партнер ще менше - 14. Однак електродвигун видає всі 78 Нм вже на низах, тому автомобіль може похизуватися непоганою тягою на старті. Працює цей агрегат в парі з варіатором, який запозичили у хетчбека Jazz.

Якщо на старті з динамікою все більш-менш гаразд, то на високих швидкостях Insight поводиться мляво. Ще б пак - авто важить 1200 кг, слабенькому моторчику після "сотні" не позаздриш. І тут хондівці додають ігровий момент. По-перше, цифровий дисплей, який показує рівень праведності водія. Якщо їхати економно - тло стає зеленкуватим, а якщо грішити - синіє. Але найцікавіше - на екрані в центрі тахометра. Якщо манера їзди правильна, то тут виростають квіти. Коли їх буде 5 - відкриється новий рівень. Якщо ж проїздити у режимі жорсткої економії принаймні 20000 км, авто подарує водію головний приз - кубок.

І що з того, що двигун слабенький? Ну і нехай, зате як тільки середній розхід пального впаде бодай на 100 мл, водій зрадіє як дитина. Можете собі уявити що буде, коли на дисплеї з'явиться жаданий кубок. Цікаво, а чіт-коди до Insight є?