Однак модель має яскравий дизайн, просторий практичний салон при невеликих зовнішніх габаритах і економні двигуни. А що ще потрібно? Тому ті, хто все ж розкошелився на Jazz - не пошкодували. Відтак, коли настав час для оновлення моделі, в Honda вирішили не вносити кардинальних змін в автомобіль, а обмежитись легким “фейсліфтингом”.
Отож, найважливіша інновація - поява безступінчатого варіатора CVT з підкермовими перемикачами передач замість "робота" i-Shift. Справа в тому, що більшість споживачів залишилися невдоволеними роботизованою "механікою". Базова п'ятишвидкісна ручна коробка залишилася без змін.
Ще один пункт оновлення, на якому акцентують японці, - зменшення розходу пального і викидів вуглекислого газу в атмосферу. Але справа не в двигунах. На вибір покупцю і надалі пропонуватимуть бензинові агрегати 1.2 та 1.4 потужністю 90 і 100 конячок відповідно.
Позитивного результату досягли, встановивши нові бампери і радіаторну решітку. За рахунок цього зменшилась загальна маса авто і покращилась аеродинаміка. Відтак, з найпопулярнішим 1.4-літровим двигуном хетч споживає в середньому 5,4 л пального на "сотню". До слова, у Європі Honda продаватиме і гібридну версію Jazz, яка споживає ще на літр менше.
Говорячи про салон новинки, єдине, що варто згадати - інші матеріали обробки та можливість замовити шкіряні крісла. Все це добре, а як щодо ціни - параметру, який найбільше потребував "модернізації"? Зрозуміло, дешевшим оновлене авто не стане, але й значно дорожчим теж не буде. У найпростішій комплектації Honda Jazz коштуватиме від $20 000.