Тим не менше за всю свою більш ніж сторічну історію німецька компанія не раз наголошувала, що автоспорт - не чужий для неї. Останній приклад: спецверсія гарячої Corsa OPC - Nurburgring Edition.

Чим новинка відрізняється від стандартного хот-хетча? Ну, по-перше, унікальними червоним та зеленим кольорами, спортивними бамперами, 18-дюймовими дисками та спойлерами.

У салоні про те, що це спецвипуск, свідчать спортивні сидіння Recaro з контрастними білими швами та пороги з емблемами версії. З "Оу-пі-сішки" новинка запозичила мультимедійну систему, кермо та панель приладів.

Але головне - це двигун. Автомобіль отримав бензиновий турбоагрегат об'ємом 1.6, з якого зняли аж 210 конячок і 250 Нм (280 Нм в режимі Overboost).

Також на Corsa встановили спеціальну підвіску з жорсткими амортизаторами та диференціалом підвищеного тертя. Останній зменшує пробуксовки під час пришвидшення і зміни дорожнього покриття. Додайте до цього гальма Brembo - і отримаєте оптимізований для треку хетчбек.

Ходові характеристики "Оу-пі-сішки" відточували під час випробувань на напевно найскладнішій у всьому світі трасі "Нюрбургринг Нордшляйфе". Про що красномовно говорить назва моделі.

Там же з авто вичавили і максимум в плані динаміки. Результати тішать: розгін до "сотні" - 6,8 с., топова швидкість - близько 230 км/год. Всього Opel випустить 500 екземплярів моделі. Вартість зарядженого хетчбека у Європі - 28 000 євро.