Так, фахівці дійшли висновку, що незамінний на сучасній кухні гаджет – аерогриль – є шпигуном. Про це пише повідомляє 24 Канал з посиланням на The Daily Mail.
Дивіться також Очікування – реальність: як насправді відбувається прибирання з роботом-пилососом
Аерогрилі шпигують за своїми користувачами
Аерогриль, мультипіч чи аерофритюрниця – назва одного гаджета, який став незамінним помічником на багатьох кухнях. Їх обожнюють і голлівудські зірки, адже техніка готує їжу без використання олії та буквально є альтернативою звичної фритюрниці.
Проте, нові дослідження можуть змусити вас повернутися до звичної духовки. Так, захисники прав споживачів дізналися, що деякі аерогрилі шпигують за власними користувачами.
Так, експерти дослідили роботу 3 різних аерогрилів від різних виробників і дізналися, що гаджет прослуховував усі розмови користувачів.
Наше дослідження показує, як розумні виробники техніки й фірми, з якими вони працюють, наразі можуть збирати дані у споживачів, і це часто робиться з невеликою або нульовою прозорістю,
– сказав Гаррі Роуз, редактор журналу Which?, який проводив дослідження.
Крім того, на дослідження також вплинули й численні скарги у мережі, що аерогрилі могли неочікувано спалахнути. Така ситуація сталася, наприклад, минулого року у Манчестері, коли на кухні 52-річної Ребеки Сім з невідомих причин загорівся аерогриль.
Відтак, для аналізу Which? оцінив 3 фритюрниці за 6 категоріями: згода, прозорість, безпека даних, мінімізація даних, трекери та видалення даних. Під час дослідження виявилося, що усі 3 аерогрилі знали точне місце розташування своїх клієнтів і хотіли отримати дозвіл на запис аудіо. Одна з моделей була зв'язана з телефоном, інша – хотіла знати стать та дату народження користувача під час створення облікового запису.
Згодом виявилося, що аерогрилі надсилали усі особисті дані своїх користувачів на сервери у Китаї, хоча виробник переконував у повній конфіденційності. Втім, коли захисники прав споживачів звернулися до виробників, то ті почали заявляти, що нібито дотримуються конфіденційності, а інша компанія – просто проігнорувала запит.