Причиною для страйку польських митників є вимога покращення своєї служби та скасування реформи польської митниці. Хоча на робочому місці перебувають усі, та працюють вони доволі повільно. Ретельно перевіряють машини, документи, і шукають приводів затримати авто на кордоні.

Пропускна здатність до страйку митників була в середньому 60 транспортних засобів за годину. На даний час не доходить навіть до 40. В деяких випадках по 20 машин в годину беруть,
— розповів начальник Львівського прикордонного загону Сергій Мельник.

Щоправда без черг пропускають дітей, туристів, футбольних фанів та важкохворих. Свою прискіпливість польські митники пояснюють не страйком, а тим, що мовляв готуються до саміту НАТО.

У пункті пропуску Угринів, окрім довгого очікування, люди страждають ще й від відсутності інфраструктури. Узбіччя просто всіяне сміттям, адже тут розміщено лише два контейнери. Один єдиний магазин на все село. Та відсутність туалетів. Довкола лише поля та городи.

У спільній довжелезній черзі і ті хто на польських номерах, і місцеві човники. Схожа ситуація на всіх пропускних пунктах Львівщини. Втім лише в бік Польщі.