Тести провів Страховий інститут дорожньої безпеки США. Експертам організації довелося провести два фронтальних краш-тесту автомобіля Hyundai Genesis, оскільки в першому випадку при зіткненні машини з бар’єром голова манекена через подушку безпеки вдарилася об рульове колесо, а через особливості центральної консолі праве коліно, гомілка і ступня отримали серйозні травми.
Ці результати були відправлені IIHS в компанію Hyundai, яка потім внесла зміни до системи безпеки Genesis. За тест модернізованої машини була виставлена максимальна оцінка "добре". Як зазначають у IIHS, вдосконалені подушки встановлюються на Genesis, які зійшли з конвеєру після листопада 2008 року.
Зауважень до захисту пасажирів Mercedes-Benz E-Class при фронтальному зіткненні, за винятком того, що при "відскоку" автомобіля після удару манекен ударився головою об стійку даху, у фахівців IIHS не виникло. Відзначимо, що така ж ситуація була зафіксована і у випадку з Genesis.
Також обидві машини отримали максимальні оцінки при ударі збоку, ззаду і за випробування, яке імітує переворот (удар в кут даху в районі центральної стійки). Крім того, Mercedes-Benz і Hyundai в базовій комплектації оснащені системою стабілізації, що є однією з обов’язкових умов для отримання найвищої нагороди за безпеку — Top Safety Pick.
Фронтальний краш-тест проводиться IIHS на швидкості 65 кілометрів на годину, бічний — на 50 кілометрів за годину, а удар ззаду — на 32 кілометри на годину. В останньому випадку в нерухомий автомобіль врізається спеціальний бар’єр.