Але, як виявилось, правильний крок - вивести люксовий бренд Infiniti на східноєвропейський ринок. Відтоді минуло чимало часу і в Nissan вирішили, що потрібно здійснювати нові подвиги. Через 6 років після дебюту кросовера FX японці випустили його друге покоління. Дизайнери залишили пропорції автомобіля без змін, лише трохи доопрацювали передню і задню оптику та довколишні елементи. У результаті вийшов впізнаваний силует, приправлений новим, агресивним стилем. Із цікавих інновацій передусім слід відзначити 4 розставлені по периметру відеокамери. Таким чином водій наче дивиться на автомобіль зверху. А зображення з камер у дверцятах, на решітці та над заднім номером доповнюють картину. Також не варто залишати без уваги і полімерне покриття "Фініка". Цей невидимий шар здатний при певних погодних умовах "заживляти" дрібні подряпини на фарбі автомобіля. Замикає трійку головних нововведень у FX вдосконалена система клімат-контролю, яка має спеціальний режим для очистки та іонізації повітря. Коротше кажучи, в автомобілі дихатиметься вільно. При чому не лише через свіже повітря, але і завдяки просторішому салону порівняно з попереднім поколінням. Водія особливо порадує нове спортивне сидіння з електричними регулюваннями та маленьке кермо. Панель приладів - зручна, все на ній під руками. Але головний аргумент для покупця - нові потужніші та, водночас, економніші двигуни. V-подібна п'ятилітрова "вісімка" розвиває 390 конячок і розганяє FX до "сотні" за 5,8 с. 3,5-літрова V6 має 307 коней і також забезпечує хорошу динаміку. Обидва двигуни обладнують семиступінчатим "автоматом", а за доплату можна встановити підкермові пелюстки. Базова версія Infiniti FX з 3,5-літровим двигуном обійдеться у $77000.