За допомогою інтерактивної гри пацієнти, які бояться відкритого простору, поступово звикають до людних місць. Паула Сінклер страждає від агорафобії з дитинства.
"Я боялася приміщень, у яких є люди - різні ліфти, тунелі і так далі. Я просто уникала їх, з усіх сил намагалась не потрапити у таке місце", - каже пацієнт, агорафоб Паула Сінклер.
Зрештою, дізнавшись про інноваційний метод лікування, Паула наважилась позбутися своїх страхів. Аби розпочати гру, пацієнту потрібно одягти інтерактивний шолом. Як і в реальності, користувач потрапляє у ситуації, де багато людей та відкритий простір.
Розробив програму Ерік Мальбос, науковець сіднейського Університету Маккуорі. На його думку, гра дійсно допомагає, адже лікар може контролювати середовище, в яке потрапляє пацієнт та не допускати стресових ситуацій.
"Наразі результати лише позитивні. Справа в тому, що пацієнти не дуже бояться знаходитися у цьому середовищі, порівняно з реальністю. У них кращий настрій, їм навіть весело і загалом вони менш напружені", - каже лікар з Університету Маккуорі Ерік Мальбос.
У світовій практиці лікування фобій це не перший випадок використання віртуальної реальності. Технологія вже довела свою ефективність у боротьбі з найрізноманітнішими страхами, однак для австралійських медиків це новий досвід.
"Мені відомо про успішне лікування цим методом страху перед павуками, інших зоофобій, боязні висоти та водіння автомобіля", - каже лікар з Університету Маккуорі Ерік Мальбос.
"Мені дуже сподобалося лікування. Можна кілька разів повторювати одну і ту ж ситуацію, підібрати характерні для вашого життя обставини", - каже пацієнт, агорафоб Паула Сінклер.
Наразі Паула вже спокійно почувається у парках та на вулицях. А лікарі впевнені - можна досягти ще кращих результатів. У планах розробників програми - залучити до випробування гри більшу кількість агорафобів.