“Звичайно, це популяризація нашої культурної спадщини, нашої архітектури і Луцького замку. І, можливо, колись буде і фінансовий зиск з цього, адже, напевно, популяризація призведе до припливу і туристів, приверне більшу уваги і владних структур, і державних”, - сказав Тарас Рабан.

“Це досить великий піар, який був проведений, як піар цієї акції взагалі. І по результатах, дещо збільшився потік туристів. Не можу говорити, що це лише завдяки цій акції, але, думаю, вона теж цьому сприяла”, - сказав Олександр Заремба.

Цього разу експерти та інтернет-користувачі обирали кращі фортеці,замки,палаци серед 21-ї історичної пам'ятки.

“Для всіх об’єктів, і переможців, і спецномінантів, і для всіх фіналістів, будемо робити проспекти. Плануємо російською, англійською, німецькою мовами для учасників Євро-2012”, - каже ініціатор проекту "7 чудес України" Микола Томенко.

Наступним, 4-им етапом проекту "7 чудес України", буде визначена сімка кращих парків та ландшафтних композицій країни.