Це були Ларрі Пейдж і Сергій Брін. Їхній старт-ап став найпопулярнішим пошуковим сервісом у світі, який ми усі добре знаємо: Google. А Сьюзен Войджицкі – його багатолітнім віце-президентом, а згодом керівником платформи YouTube.

Друзі Сьюзен вважали її божевільною, коли на четвертому місяці вагітності вона вирішила залишити роботу в Intel, щоб працювати на маловідому гаражну компанію.

Тепер Войджицкі вважає це рішення одним із найправильніших у житті. При цьому вона завше має час для родини – мати п’ятьох дітей старається приходити на вечерю вчасно, а колег просить не турбувати її вечорами, аби мати змогу побути з малечею.

За кілька років, коли Сьюзен відповідала за рекламу та комерцію на посаді віце-президента, її називали найважливішим “гуглівцем”. Адже від рекламних доходів компанія отримувала 90% прибутку.

Войджицкі вважає - якщо ти допустив помилку, її потрібно якомога швидше виправити. Так трапилось і з YouTube. За трафіком він обганяв аналогічний сервіс Google. Войждицкі запропонувала просте рішення - купити конкурентну компанію. Зрештою у 2006 Google виклав за YouTube понад півтора мільярда доларів.

Сьогодні Войджицкі є однією з найвпливовіших жінок світу технологій. Авторитетні видання регулярно включають її у списки найуспішніших жінок світу. Її рецепт простий: працюй розумно, аналізуй, не займайся дурницями. І - поспішай.