"Потенціал українського ринку беззаперчний. і ми будемо особливо активно просувати два бренди: Асті та ПросЕкко", - розповів член родини-засновника ТМ "Gancia"Масіміліано Ґанча. "Все тому, що ці напої вже відомі українському споживачу, особливо, у роздрібній мережі. І тепер ми хочемо завоювати і ринок ресторанів та кафе. І думаю, це нам вдасться, бо традиції родини Ґанча, які перші винайшли Асті у 1865-му році, має велику історію. а з нашими смаковими якостями ми можемо змагатися з будь-ким"

Винний дім Ґанча запевняє: італійський виробник має унікальну технологію і традицію виготовлення напоїв. «Одна з наших стратегічних цілей – розширити наш портфель торгових марок у всіх алкогольних категоріях. І ми шукаємо те, що цікаво нашому споживачу і є неординарним та має унікальні конкурентні переваги», каже генеральний директор "Прем’єр Дистрибьюшн Компані" Сергій Пущенський.

Під час офіційної презентації гості мали можливість ознайомитися безпосередньо з вермутами та ігристими винами торгової марки "Ґанча" під виступи оперних виконавців Олени Гребенюк та Георгія Начаєва.