Автори експозиції вирішили показати наскільки тісно пов’язані історія Італії та її автоіндустрія, і що з цього зв’язку вийшло.

“У цьому музеї ми хотіли представити на розсуд глядача історію ХХ століття, розповісти як це було за допомогою спеціальних декорацій, художніх і документальних кінострічок. Ці фільми як проекція в минуле, коли ці автомобілі жили. Ми хочемо повернути їх до життя знову”, - каже дизайнер Франсуа Конфіно.

Візитною карткою італійських автомобілістів звісно ж є Ferrari. Автомобіль був і залишається королем швидкості. Це домінування на автотреку організатори вирішили показати в спеціальному павільйоні.

Статус зірки безумовно закріпився й за Fiat. Були часи коли цей гігант автопрому тримав на собі левову частку економіки всієї країни. Третьою та не менш вагомою конячкою в італійській стайні була Alfa Romeo. Саме до них була прикута увага глядачів.

“Я нічого не тямлю в автомобілях, але від музею в захваті. Я очікував чогось більш зорієнтованого на фахівців, а в результаті сподобалося і мені, і моїй дитині”, - каже відвідувач Мішель Боніно.

Загалом на виставці були представлені понад дві сотні автомобілів й 80 різних автовиробників. Звісно ж, були й закордонні гості, серед яких Jaguar, Citroёn, Rolls Royce, галасливий німецький Trabant. Аби зібрати їх всіх під одним дахом, музей на 4 роки відправили на капремонт. Приготування обійшлися в 33 мільйони євро, але свято вдалось на славу.