Coca-Cola проводить в Ізраїлі кампанію "Поділися іменем". В її рамках на етикетки пляшок нанесли 150 найпопулярніших імен Ізраїлю.
Читайте також: Чистий прибуток Coca-Cola Co. зріс на 13%
Однак ізраїльтянин арабського походження обурився, що його імені немає у списку цих 150. На його думку, це свідчить про неповагу Coca-Cola до арабського населення країни.
Кажуть, що після цієї скарги про дискримінацію імен заговорили ізраїльтяни ефіопського та російського походження.
Читайте також: Coca-Cola стала найкреативнішим рекламодавцем року
Щоб залагодити конфлікт, Coca-Cola попросила ізраїльтян звертатися у спеціальні точки в торгових центрах. Там на упаковку з напоєм зможуть нанести будь-яке ім'я, яке побажає клієнт.