А що зараз? Сьогоднішні моделі марки оригінальні, але до легенди поки не дотягують. Та й в автоспорті Jaguar вже давненько офіційно не представлений. Суперкари? А от вони, схоже, для британців не проблема. Знайомтесь - двомісний Jaguar C-X75.
Перше і найголовніше: серійного варіанта концепту ми не побачимо. У Ковентрі кажуть, що C-X75 - свого роду демонстрація того, на що здатна фірма. І дійсно, на що? Наприклад, на створення чудового образу. Приземистий силует з відтягненою загостреною кормою, унікальні лінія засклення, оптика, масивні арки... Хоча, заради справедливості, зізнаємось, що "Ягуара" тут малувато.
Інженерам теж фантазії і вміння не позичати. Замість звичайного двигуна суперкар обладнали двома газовими мікротурбінами та чотирма електромоторами. Кожен з них, до слова, розвиває 195 к.с. та 400 Нм. Чи варто казати, що швидкісні характеристики у купе неймовірні: 3,4 с. до "сотні", максималка - 330 км/год.
Турбіни, до слова, виконують дві функції: заряджають батареї або ж допомагають електромоторам обертати колеса. Втім, є щось у C-X75 близьке до серійного втілення. Так, у концепті дебютували новий багатофункціональний інтерфейс Jaguar Co-Pilot та система придушення шуму в салоні. Ці корисні помічники можуть з'явитися у списках оснащення майбутніх моделей марки.
Загалом, так - показавши концепт, англійці лише роздразнили нас. Надто дорогим виявився цей проект для Jaguar і надто ризикованим. Принаймні зараз.