От і Jaguar E-Type, що вперше зійшов з конвеєра 50 років тому, має намір гідно відзначити знаменну дату. Глянцеве, елегантне двомісне купе випередило свій час, вважають конструктори.

”Ми й гадки не мали, що через 50 років авто стане іконою. Навіть сьогодні воно не виглядає старомодним, його пропорції - ідеальні. Пам’ятаю коли Ензо Феррарі вперше побачив І-Тайп, він назвав його досконалим, він сказав, що нічого кращого спроектувати неможливо”, - каже колишній гонщик Норман Девіс.

Дизайн автівки належить Малкольму Соєру, інженеру,що одним з перших застосував принципи аеродинаміки у своїх творіннях. Якщо розглядати E-Type у профіль, він навіть чимось нагадує кулю. Не дивно, що топ швидкістю для моделі 1961 року були захмарні на той час 240 кілометрів на годину.

”Коли з’явився E-Type він коштував трохи більше 2 тис. фунтів, вдвічі менше ніж Астон Мартін… щоб купити E-Type сьогодні, особливі ранні його моделі, доведеться викласти шестизначну суму, десь близько 200 тис. фунтів”, - каже колекціонер Пітер Ньюмарк.

Ціна E-Type зросла майже в сто разів, відтак коло потенційних покупців звузилося ще більше. Втім, і на початку 60 - х І E-Type не всім був по кишені. У своїх конюшнях його мали лише обрані, скажімо, одних з бітлів Джордж Харісон чи легендарний нападник Манчестера Джордж Бест.