Авто отримало примружені біксенонові фари, нову радіаторну решітку і модернізовані бампери. Тепер XF ззовні дуже схожий на старшого "брата" - XJ. Незначні зміни є і в інтер'єрі. Рестайлінговому седану дісталось інше кермо та злегка видозмінена передня панель. У списку опцій з'явилась високоякісна мультимедійна система Bowers & Wilkins з жорстким диском на 30 Гб, 17 динаміками і сабвуфером розміром з паливний бак якого-небудь Ford Fiesta.

Головна технічна інновація - 2.2-літровий турбодизель, який видає 190 конячок і 450 Нм. З таким "серцем" "Ягуар" розмінює "сотню" за 8,5 с. і, що найцікавіше, витрачає 5,4 л пального на 100 км.

Низький розхід - заслуга не в останню чергу 8-діапазонного автомата ZF зі системою старт-стоп. Ця коробка перемикає передачі за 200 мс. і вміє "падати" одразу на кілька ступенів вниз. До слова, такою трансмісією тепер обладнуватимуть усі модифікації седана. Це дозволить моделі стати серйозним конкурентом бумерівській "п'ятірці". Байдуже, що англієць значно дорожчий і далеко не найпросторіший у класі. Незрівняне задоволення від їзди Вам гарантоване.

Оновлений XF з'явиться на українському ринку восени. Орієнтовна ціна за базову версію - 60-65 тис. євро.