Компактну п'ятидверку обладнали тією ж силовою установкою, що й Honda Insight, яка вже встигла непогано себе зарекомендувати. Вона складається з 1.3-літрового бензинового двигуна та 14-сильного електромотора. Ця парочка видає близько 100 конячок і працює з варіатором.

Встановлення гібридної системи ніяк не зачепило внутрішній простір Jazz. Батарею та блок управління IMA розмістили під підлогою багажного відділення. При чому зробили це настільки розумно, що ані об'єм багажника, ані трансформаційні можливості салону не постраждали.

Допоміжний електромотор та контролер гібридної установки IMA такі ж, якими обладнують Insight і спорт-купе CR-Z. Це означає, що технологію вже добре об'їздили, всі дитячі хвороби вилікували, а масове виробництво дозволило зменшити її собівартість.

Система має кілька режимів для різних стилів водіння. Обравши економний, можна пересуватися виключно на електротязі. Завдяки цьому авто споживатиме приблизно 4,5 літри пального на "сотню", але про динаміку доведеться забути. Інші режими, до слова, пропонують більше драйву і відповідно добряче підвищують апетит хетча.

Ззовні гібридний Jazz відрізняється від своїх бензинових братів кількома кузовними деталями та іншою світлотехнікою. Ззаду, до прикладу, новинку можна впізнати за прозорими ліхтарями, хромованою смужкою на дверцятах багажника та завдяки шильдику Hybrid. Палітру кольорів доповнив новий металік під назвою "зелений лайм".

Всередині ж, до слова, змін менше: інші відтінки освітлення панелі приладів і шкіряна обробка інтер'єру. У Європі Jazz Hybrid почнуть продавати на початку 2011 року. Орієнтовна ціна новинки - $19 000.