"Не знаю, чому це сталось. Я став жертвою своїх думок", – цитує Скеттіно італійське видання La Repubblica.
За його словами, він занадто пізно вирішив звертати, від чого лайнер напоровся на риф і отримав пробоїну.
Раніше Скеттіно заявляв, що судно напоролось на риф, якого не було позначено на карті.
Проте 17 січня під час трьогодинного допиту, він зізнався, що хотів передати привіт своєму другові та колезі Маріо Теренціо Паломбо, з яким він розмовляв по телефону на момент зіткнення.
Разом з тим, капітан запевняє, що маршрут був розпланований з самого початку і він не відхилявся від плану. "Я плив на око, бо я добре знаю глибину води тут і вже 3-4 рази я проробляв подібний маневр", – сказав Скеттіно.
Окрім того, капітан надалі заперечує звинувачення у тому, що він покинув судно до того, як всі пасажири були евакуйовані. За його словами, він допомагав пасажирам сісти у шлюпки, однак випадково спіткнувся і сам опинився у шлюпці. Чому на цьому ж рятувальному човні з ним перебували його помічники Дімітрі Хрістідіс та Сільвія Короніка, він не пояснив.
Зараз проводиться перевірка, чи був Скеттіно тверезим на момент катастрофи. Раніше повідомлялось, що Скеттіно на момент зіткнення зі скелею пив вино з дамою.
Нагадаємо, у ніч на 14 січня лайнер "Costa Concordia", на борту якого перебувало 4,2 тисячі пасажирів, після зіткнення з рифом сів на мілину і почав швидко тонути. За останніми даними, в результаті катастрофи загинуло 11 осіб.