Слідом за "Кока-Колою" іменитий кутюр'є представляє публіці відеоролик про морозиво. Прем'єра реклами смаколика марки Magnum пройшла в рамках Нью-Йоркського кінофестивалю Трібека. Зіркою короткометражного фільму, який складається із трьох частин стала Рейчел Білсон.
"Коли ти працюєш із Карлом Лагерфельдом, ти готовий на все. Я б погодилася навіть вбрати костюм клоуна, якби це було потрібно, будь що. Він просто геніальний", - каже акторка Рейчел Білсон.
29-річна акторка для події обрала коктейльну сукню від котюр будинку моди Шанель доповнивши її клатчем цього ж бренду та парою розкішних "Лобутенів". Американська красуня, яка здобула популярність завдяки серіалу "Чужа сім'я", відома також своїм чудовим почуттям смаку та стилю. Білсон веде власну колонку про моду у журналі "Іn Style".
"Я з малечку захоплююся модою. Моя бідна матуся, яка хотіла дівчинку для того, щоб одягати її як принцесу не мала нажаль такої можливості. Вже з двох років я вередувала і казала: я не буду цього вдягати, обираючи собі вбрання самостійно. В мене дуже міцні стосунки з одягом", - каже акторка Рейчел Білсон.
Тож не дивно, що саме Рейчел стала обличчям рекламної кампанії, проведеної під керівництвом Карла Лагерфельда. Дизайнер не уявляє собі кращої кандидатури на цю роботу.
"Рейчел чудова. Вона прекрасна акторка. Вона грає лицем, тож навіть не треба говорити жодних слів. Працювати з нею дуже легко. Компанія пояснила їй який дух потрібно передати і вона прекрасно впоралася. Я отримав величезне задоволення попрацювати з нею", - каже модельєр Карл Лагерфельд.
Презентацію рекламного ролика від легендарного дизайнера відвідало чимало знаменитостей. Привітати кутюр'є прибула також його близька подруга редактор американського Вогу Анна Вінтур.