"Те, що постачаємо у дилерську мережу зараз – це виключно трилітрове авто у повній комплектації. А це все, що треба для седану бізнес-коласу", - каже комерційний директор "Хюндай Мотор Україна" Геннадій Четверухін. За його словами, у цій комплектації є функції, що й не представлені у деяких авто подібного класу. "Це і активний круіз-контроль і 9 подушок безпеки, у тому числі для колін водія, система стабілізації, вентиляція та підігрів передніх та задніх сидінь".

Комфортний салон та якісні матеріали - це те, що найперше оцінять потенційні покупці, кажуть дистриб’ютори, зауважуючи, що Hyundai Grandeur інженери розробляли протягом трьох з половиною років.

"Збільшення митного збору не торкнулися цього авто, бо трилітровий двигун не підпадає під це положення. Та і утилізаційний збір не надто відчувається для авто цієї грошової категорії, бо вона й без того висока", - зауважує Геннадій Четверухін. За його словами, введення утилізаційного збору ніяк не повинно відзначитися на продажах авто.

Окрім названих переваг, дистриб’ютори відзначають безпеку авто і його екологічність, адже маючи 250 кінських сил під капотом - викиди вуглекислого газу відповідають європейським стандартам.