Тамтешня влада поставила для себе мету: принести до тернопільських тролейбусів технології, що дозволили б фіксувати на квитку час та дату проїзду. Це, у свою чергу, зменшило б кількість фактів безквиткового користування транспортом.
За логікою, поява подібних компостерів мала б виключати участь кондукторів у процесі. Натомість зараз нову технологію опановують саме представники цієї професії. За аналогією із залізничним транспортом, вони видають пасажиру квиток із спеціального касового апарату із зазначенням вартості, часу та дати проїзду.
На цю програму Тернопільська міськрада витратила 1 мільйон 600 тисяч гривень. При чому, спочатку місцеві чиновники планували використати всього 400 тисяч.
На цьому покращення здається й закінчилися. Пасажири надалі розраховуються за проїзд "живими" грошима із кондуктором.
Повний випуск програми "Вєсті.UA" дивіться тут.