Прем'єр-міністр вважає, українські дороги надто перевантажені рекламними повідомленнями не пов’язаними із рухом транспорту.
”Реклама відволікає водіїв, а нерідко навіть закриває дорожні знаки та погіршують водіям огляд. Як наслідок підвищується аварійність на дорогах”, - каже прем'єр-міністр України Микола Азаров.
Самим водіям до реклами байдуже. Багато з них кажуть, до білбордів звикли і вже зовсім за кермом не звертають на них уваги.
А от рекламісти із урядом не погоджуються. Кажуть, вплив реклами на водіїв ще треба вивчити, а вже потім прибирати білборди з доріг. За словами керівника Асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка, досвід інших країн показує, щити на дорогах не відволікають автомобілістів. Принаймні так, як представники ДАІ, які стоять на узбіччі.
”В Україні говорять, треба з трас прибирати рекламу, не маючи ніяких даних взагалі. При цьому, просто непрофесійно говорять "по трасах", а у нас таке законодавство, що треба або виписувати, які це маються на увазі траси, а у нас пишуть просто з автомобільних доріг. А автомобільні дороги у нас - це все. Це от Лесі Українки бульвар і так далі, це означає повне знищення ринку зовнішньої реклами”, - каже керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.
За словами Біденка, реклама на трасах і дорогах становить понад 15% від усієї реклами в країні. Варто зазначити, раніше обмежити рекламу на дорогах намагався уряд Тимошенко. Тоді відповідне рішення уряд затвердив, але до розгляду законопроекту у парламенті справа так і не дійшла.