Про це повідомляє авторитетний техноблог TechCrunch із посиланням на дані comScore. За даними comScore, у грудні минулого погода чисельність відвідувачів Facebook виросла на 38% в порівнянні з груднем 2009 року.
Загальна кількість часу, проведеного людьми на Facebook в грудні 2010-го, склала 49,3 мільйона хвилин, що на 79% більше, ніж у 2009 році. На 69% зросла середня кількість відвідувачів за день. Також трохи більше, ніж на 20% збільшилася середня кількість днів, в які користувачі заходять в мережу.
При цьому практично не змінилися середні показники за часом, який відвідувач витрачає на Facebook за день, на перегляд однієї сторінки і на один захід у соціальну мережу. Як і торік, люди переглядають всю необхідну їм інформацію в середньому за 9 хвилин.