"У 2004 році група експертів УСПП… на чолі з Кінахом розробили план конкретних дій, спрямованих на відродження економіки України і забезпечення добробуту кожного громадянина", - повідомили у УСПП.
"Це аналітичне дослідження стратегічного напрямку отримало назву "Український прорив", - сказано у повідомленні.
"На жаль, згодом бренд "Український прорив" методами інтелектуального плагіату був запозичений "Батьківщиною" та перетворений на популістську кампанію, яка могла лише дискредитувати ідею і ніяк не сприяла вирішенню глибинних економічних проблем країни Тому УСПП був змушений звернутися до суду", - заявили у УСПП.
"Нині "Український прорив" міг би слугувати основою державної стратегії сталого соціально-економічного зростання та прискореного подолання розриву між Україною та розвиненими країнами", - переконаний А. Кінах.