Провідні дизайнери починають перемикати увагу з таких мегаполісів, як Шанхай і Пекін, на нові міста, де збирається нове покоління китайських мільярдерів. Міжнародні виробники предметів розкоші розширюють свою присутність на китайському ринку. Як вважають фахівці, він має величезний потенціал зростання. Ті з західних брендів, хто ризикнув і завчасно застовпив собі місце в Китаї, вже отримали щедру віддачу.
Один з них - модний італійський лейбл чоловічого одягу, взуття та парфумерії "Зенья" - відкрив свій перший бутік у Китаї 19 років тому. Тепер китайський ринок став для компанії найбільшим. "Ми вирішили перемістити свою увагу і ресурси з Заходу в Схід ще за кілька років до розпалу фінансової кризи. Я думаю, що це був сміливий і вірний крок. Зараз обсяг продажу нашої компанії тут кожен рік збільшується на 30%, " - розповів Джільди Зенья, виконавчий директор групи "Зенья".
За повідомленням Групи з дослідження китайського ринку, попит на предмети розкоші в країні неухильно зростає. На думку глави дослідницької групи, компаніям варто приділити більшу увагу споживачам, які проживають у містам, які швидко розвиваються останнім часом. За словами засновника і директора "Групи з дослідження китайського ринку", індустрія розкоші в місті Ченду розвивається швидше, ніж у Шанхаї, а китайські міста всередині континенту можуть стати новими мегаполісами і законодавцями моди на дорогі аксесуари.

Китай стає одним з найбільш швидкозростаючих ринків предметів розкоші в світі.