Це, зокрема, провідні китайські автовиробники China Faw, Dongfeng Motor, Changan Automobile Group, а також виробники акумуляторних батарей і енергетична компанія State Grid. Досі в галузі з виробництва електромобілів були задіяні іноземні компанії, які створювали спільні підприємства з китайськими конкурентами, наприклад General Motors.
Зараз в Китаї на екологічні автомобілі припадає лише 5% від сукупного обсягу продажів легкових автомашин. З огляду на це уряд КНР пішов назустріч виробникам і в якості експерименту почав виплату субсидій у розмірі 60 тис. юанів (майже 9 тис. дол.) за один гібридний або електромобіль. Китай прагне скоротити емісію парникових газів, підвищивши ефективність використання електроенергії, а також скоротити імпорт сирої нафти. Проте, збільшення продажів автомобілів відстрочує виконання цих завдань.