Однак у столиці відсутня чітка концепція розміщення зовнішньої реклами, cтверджують в профільній асоціації.
"Асоціація зовнішньої реклами вже більше двох років говорить про необхідність внесення змін в правила розміщення зовнішньої реклами. І влада, і бізнес тут мають домовитись і прийняти компромісні рішення, які влаштують всі сторони", – каже виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.
Тільки тепер представникам галузі і владі вдалося обговорити концепцію розвитку галузі зовнішньої реклами. Раніше ж влада тільки імітувала діяльність, вважають фахівці. Прикладом став опублікований "Порядок розміщення зовнішньої реклами".
"Напрацьований спільно документ був, фактично, підписаний всіма сторонами переговорів. Оприлюднено було зовсім інший документ, тобто оприлюднено було не результат спільних домовленостей", – зазначає член Антикорупційної ради при Київському міському голові Олександр Пліва.
Під час круглого столу асоціація зовнішньої реклами запропонувала створити своєрідну дорожню карту, з чітко прописаним планом дій та строками для їх реалізації. Представники влади таку ініціативу підтримали.
"Якщо виходити з того, що нам потрібно починати, то, звичайно ж, потрібно починати з повноцінної реформи нормативно-правової бази. Довіра двох сторін – це невід'ємна частина успішного результату", – пояснює директор КП "Київреклама" Наталія Гончарова.
За оцінками фахівців, аби привести до ладу зовнішній вигляд вулиці, необхідно близько п'яти років.