У партнерстві з американською компанією-виробником геодезичного обладнання Trimble Київстар побудував національну мережу GNSS RTK. Відтепер оператор надає нову комерційну послугу для бізнесу – сигнал корекції RTK для точного позиціювання в режимі реального часу.

Дивіться також VEON завершує вихід з ринку Росії: у Київстарі прокоментували цей крок материнської компанії

У сільському господарстві послуга RTK-корекції може використовуватись для точного орієнтування та навігації сільськогосподарської техніки. Це дозволить:

  • підвищити продуктивність робіт,
  • зменшити витрати на виробництво,
  • полегшити працю водіїв у полі,
  • отримувати кращі врожаї.

У будівництві послуга може бути використана для точної установки будівельних споруд, що дозволить запобігти помилкам та аваріям. У логістиці RTK-корекція буде корисною для точної навігації транспортних засобів, що підвищить продуктивність та безпеку руху.

Ми розуміємо, наскільки важливо зараз інвестувати в економіку України, саме тому продовжуємо запускати технологічні рішення, які допоможуть бізнесу працювати ще ефективніше. Я впевнений, що сервіс сигналу RTK-корекції полегшить роботу нашим клієнтам із різних галузей та дозволить їм отримувати кращі результати,
– говорить Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу в Київстар.

У компанії Trimble впевнені, що послуга допоможе клієнтам Київстар оптимізувати робочі процеси, підвищити продуктивність та забезпечити операційну ефективність.

Це рішення для професіоналів із сільського господарства, будівництва та IoT, які покладаються на сантиметрову точність,
– коментує Олівер Касаб’янка, віце-президент Trimble Positioning Services.

Переваги послуги RTK-корекції від Київстар

Скориставшись новим рішенням від Київстару, підприємці можуть отримати низку переваг, таких як:

  • надійний і якісний сервіс завдяки безперебійності електроживлення та зарезервованим каналам зв’язку;
  • високоточне позиціонування з точністю до декількох сантиметрів завдяки новітньому GNSS обладнанню мережі;
  • можливість використання послуги в різних галузях;
  • цілодобова технічна підтримка клієнтів;
  • отримання додаткових сервісів М2М для підключення мобільного інтернету.