Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Клікай, грай та вчись

      Інновації 246

      Комп'ютер слухає гру дітей, записує музику, вказує на помилки.

      Щовечора Міхаліс та його сестра Дафна беруться за домашнє завдання з музики. Вони займаються в своєму будинку біля Афін. Міхаліс і Дафна вчаться грати на флейті. Допомагає їм їхній батько, який грає на гобої, а сьогодні їхні заняття проводить віртуальний викладач. Спеціально розроблена програма слухає гру дітей, записує музику, вказує на помилки, оцінює їхню гру та говорить, як її покращити. Дафна Мантіос (учениця музичної школи): "Я відкриваю комп'ютер, включаю програму і бачу ноти, потім починаю грати. Коли я роблю помилки, комп'ютер говорить мені про це, і я їх виправляю. Комп'ютер допомагає мені уважно читати ноти."Ілліріос Мантіос (гобоїст): "Ця програма допомагає дітям самим виправляти свої помилки, їм не потрібна постійна присутність батьків чи викладачів, щоб вдосконалюватися. Ця програма стимулює дітей, замість того, щоб ходити грати кудись, вони можуть вивчати інструмент за допомогою комп'ютера, для них це як забивка."На наступний день діти йдуть до музичної школи. Разом з флейтами вони беруть й комп'ютер, і цього разу вже справжній вчитель оцінює їхню вчорашню роботу. Музика записана на комп'ютері, і викладач пояснює учням, що вони зробили неправильно. Під час наступних репетицій учні покращують свої навички, адже запорукою успіху є невтомна праця.Артеміс Пападакі (вчителька музики консерваторії Філіппоса Накаса): "Комп'ютерна програма мотивує дітей у будь-якому віці. Для дітей молодшого віку комп'ютер - це іграшка, вони хочуть з ним бавитися, не для того щоб розвивати музикальні навички, а для задоволення. Комп'ютер також допомагає дітям краще керувати їхнім часом. З другого боку, ця програма дещо обмежує спілкування дітей, і я не знаю, чи є якась можливість вирішити цю проблему."Програму, яка називається VEMUS, що є скороченням від "Віртуальна Європейська Музична Школа", координують спеціалісти лабораторії мовних процесів, розташованої в передмісті Афін. Початкова мета проекту полягала в тому, щоб розвинути інтерактивний мережевий і багатомовний інструмент для навчання музиці, технологічний інструмент, який міг би послужити доповненням до традиційної музичної освіти. Георг Тамбураціс (координатор проекту VEMUS): "Мета нашої програми полягає не в тому, щоб замінити викладачів, а доповнити їх, а також дозволити учням займатися вдома і більш тісно взаємодіяти з іншими студентами та викладачами завдяки використанню сучасних технологій."Дослідники розробили різноманітні комп'ютерні інтерфейси, при створенні яких прагнули запропонувати ефективні методи об'єктивного оцінювання їхньої роботи. Над цим довелося поламати голову. Георг Тамбураціс (координатор проекту VEMUS): "Як, маючи доволі обмежені можливості, допомогти учням виконати їхню роботу? Яким чином це зробити, яким шляхом піти, як налагодити зворотній зв'язок з учнями, не заважаючи їм?"Відповідь на ці запитання знайшли тут, в румунському місті Клуж. Тут, як і вп'яти інших європейських країнах, програма проходить перевірку на практиці. Вафай і Каталін вчаться грати на кларнеті, і в цьому їм допомагає не лише викладач, але й комп'ютер. Програма забезпечує послідовний зв'язок між роботою в класах та вдома на основі матеріалу, засвоєного в школі. Через кілька годин Каталін вертається додому. На кларнеті він почав грати три роки тому. Каталін Хайдан (учень музичної школи): "Недавно я почав грати ще й на піаніно, але кларнет мені більше подобається, а мій улюблений композитор - Моцарт. Коли я граю, я відчуваю спокій, я граю, коли в мене хороший настрій, я йду в свою кімнату, беру ноти і граю. Сусіди нічого не говорять."Сьогодні ввечері в своїй кімнаті він грає ноти, які щойно вивчив у музичній школі. Комп'ютер налагоджує зв'язок між учнем та викладачем в режимі реального часу. Клодін Марінсеан (викладач музичної школи Августіна Бена): "Після того, як учень зіграє, програма оцінює його гру та вказує на помилки. Я можу зробити помітки на партитурі і учень моментально отримає їх вдома на свій комп'ютер. Уся інформація проходить через інтернет у той самий момент, коли я її передаю."Дистанційне навчання стало справжньою пристрастю композиторів Музичної академії Клужа. Вони працюють над адаптацією великого числа партитур до нової програми. Вони щиро переконані, що нові технології - це добре, але водночас добре розуміють, що ніщо не може замінити "живого" навчання.Сіпріан Поп (голова відділу електронного навчання музичної академії Г. Діма): "В музиці є різноманітні стилі: є стиль Брамса, стиль Бетховена, стиль Моцарта, але комп'ютер не в змозі навчити вас усіх цих стилів. Він може сказати, що ви пропустили ноти чи що ваше дихання неправильне, але це технічні речі, це не інтерпретація. Інтерпретація в музиці означає щось більш людське."Георг Тамбураціс (координатор проекту VEMUS): "Мета й надалі полягає в тому, щоби процес навчання контролювала людина."За допомогою цієї програми викладач може краще слідкувати за тим, як учні засвоюють матеріал, як вдосконалюється їхня гра. 
      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук