Про це йдеться в повідомленні прес-служби міністра, яка посилається на статтю Клюєва в журналі "Кореспондент".

"Вважається, що японський успіх ґрунтується на японському економічному патріотизмі. Він виявлявся не тільки у споживанні власних товарів і бажанні не залежати від імпорту, а й в ощадливості. У свою чергу, в 70-х роках американські виробники намагалися захиститися від експансії японських товарів, оголосивши популярний лозунг: "Будь американцем, купуй американське". Сьогодні це актуально для України", - вважає перший віце-прем'єр.

При цьому він вважає, що українським компаніям потрібно імпортувати не товари, а технології, які дозволять виробляти продукцію, аналогічну імпортованій.

"Ідеологія модернізації та нарощування власного промислового потенціалу на новій технологічній основі лежить в основі всіх урядових програм. Те, що ми можемо виробляти самі, ми не повинні імпортувати. Паралельно ми будемо нарощувати експортний потенціал", - зазначив Клюєв.

Він додав, що розширенням внутрішнього ринку в останні роки системно займаються Китай, Індія та Бразилія. Перший віце-прем'єр зазначив, що Україні також слід дотримуватися такої політики.

Нагадаємо, у вересні уряд прийняв державну програму імпортозаміщення, мета якої - підвищити економічну стійкість держави за рахунок розвитку внутрішнього виробництва.