"Укрзалізниця" наполягала на такому парку потягів, і його придбали. Що стосується розмов на тему "дорого – дешевого", то потяги Siemens, як правило, коштують на 30-35% дорожче. Тому альтернативи немає. Це була основна вимога для зручності пересування туристів. Компанія Hyundai повністю визнала свої помилки. Вона проведе модернізацію всього складу своїх потягів у Дарницькому депо", – заявив екс-міністр.

Також Колесніков наголосив, що "не було часу на зимові випробування" поїздів. Й додав, що він хоч і не залізничник, але все ж запропонував минулого січня прогнати їх по Транссибірській магістралі і "заодно провести випробування, замість того щоб доставляти поїзди пароплавами".

"До речі, росіяни нам в цьому могли допомогти. Але "Укрзалізниця" відмовилася від цієї ідеї", – додав він.

Нагадаємо, раніше екс-міністр інфраструктури Борис Колесніков заявляв, що зі швидкісними потягами Hyundai сталося технічне непорозуміння, яке виправлять за кілька тижнів.