Для широкого загалу Колін Макрей став відомим у 1998 році коли британська компанія "Кодмастерс" випустила, нині вже, легендарну комп’ютерну гру "Колін Мак Рей Ралі". Для тих ж хто хоч трохи цікавився автоспортом це ім’я стало легендарним набагато раніше.

Як і чимало хлопчаків юний колін хотів робити теж що й його батько. А його батько був ралійним гонщиком. Ще не поцілувавши дівчини Макрей-молодший вже знав як читати стенограму і вмів керувати ралійним автомобілем. Йому наче долею було написано стати першим британським чемпіоном світу, тож швидкоплинні захоплення мотокросом та іншими видами спорту минулись непомітно.

У середині вісімдесятих Коліну Макрею знадобилося 850 фунтів, аби придбати свій перший ралійний автомобіль – "Нова", з якого і розпочалася історія майбутнього героя Великобританії.

На початках йому не часто вдавалося потрапляти на етапи Чемпіонату Світу, однак навіть кількох таких появ вистачило, аби його запросили до "Субару". Вже в 93-му він приносить цій команді дебютну перемогу, що стало без перебільшення дивом, зважаючи на гегемонію "Тойоти".

Та це був лише початок. Вже за два роки неймовірний стиль пілотування Коліна Макрея робить його чемпіоном світу. В емоційній та напруженій боротьбі він зумів випередити свого партнера по команді і на ту мить вже дворазового чемпіона світу Карлоса Сайнса. На останніх етапах керівникам "Субару" доводилося робити усе, аби в запалі боротьби між собою обоє пілотів не залишилися без шансів на титул. Дійшло до того, що представники команди прямо на трасі намагалися криками та жестами змусити Макрея сповільнитися. Та він плював на такий підхід до справи і досяг свого.

Аби перемагати - ти повинен їхати швидко. Це була єдина істина якою керувався Колін втискаючи педаль газу в дно автомобіля, там де його суперники тиснули на гальма. Ніхто так і не зумів навчити його, що часом варто просто "доїхати" гонку до кінця і цього в перспективі вистачить для успіху. Він хотів перемагати на кожній ділянці і саме це коштувало йому не одного чемпіонського титулу. Послухай Макрей кілька раз стратегів своїх команд і нині можливо б був одним з найтитулованіших пілотів у історії але це був би не Колін Макрей.

У 2006-му Колін проводить свій останній етап - ралі Туреччини і завершує кар’єру. А ще через рік гелікоптер пілотований ним потрапляє у катастрофу. Офіційною причиною трагедії називають "маневрування на великій швидкості та на низькій висоті". Саме так він жив і так пішов з життя.