Про це анонімно повідомили два учасники мобільного ринку. У Adidas вирішили, що Стів Джобс занадто жорстко контролює процес проведення кампаній. Adidas вирішила відмовитися від розміщення реклами після того, як Apple втретє відхилила їх концепцію.

Компанія Apple сама береться за виготовлення оголошень. До Adidas від проведення кампанії в iAd відмовилася Chanel. Вимоги Apple привели до напружених відносин з рекламними агентствами. Більш того, рекламодавці не завжди отримували повну інформацію про свої оголошення та їх покази, не кажучи вже про брак інструментарію для роботи з кампаніями. Apple представила систему iAd в квітні 2010 року. Рекламним модулем в ній є додаткова інтерактивна частина програми, в яку можна закласти ігри, відеоролики і використовувати власний інтерфейс.