Забігаючи наперед, скажемо, що основну ставку німці зробили на переналаштовану підвіску, а також економніші двигуни.

Але й про зовнішність не забули. Освіжили її за традиційною схемою: Q5 подарували нову фірмову радіаторну решітку та колісні диски. Реконструювали фари: тепер у них ставлять біксенон та світлодіоди іншої форми.

Ззаду окремої уваги варті хіба що нові патрубки вихлопної системи та бампер.

У салоні кросовера змін ще менше. Німці акцентують лише на новому кермі та покращених матеріалах обробки.

Є приємні сюрпризи в оснащенні. Q5 отримав адаптивний круїз-контроль, який може самостійно зупинити автомобіль у випадку виявлення перешкоди. Також спеціальна система може повернути кросовер у свою смугу, якщо водій відволікся від дороги.

На додачу Audi пропонує високоякісну аудіосистему Bang and Olufsen зі 7-дюймовим екраном та можливістю перегляду DVD. Для зручності пасажирів передбачена точка доступу Wi-Fi.

Гама двигунів - ось над чим добряче попрацювали. З'явились потужніші агрегати, всі бензинові мотори отримали систему start-stop.

Трилітровий дизель тепер видає на 5 конячок більше. На зміну бензиновому 3.2-літровому агрегату прийшов V6 об'ємом 3.0 л і потужністю 272 сили. З ним Q5 може розігнатися до "сотні" за 5,9 с., а середній заявлений розхід - 8,5 л бензину.

Решта двигунів доопрацювали, і тепер, обіцяють німці, вони мають скромніші апетити. Крім того, інженери замінили кросоверу амортизатори та встановили електромеханічний підсилювач керма.

Попри нововведення, Audi Q5 майже не подорожчав. Базова версія обійдеться у 40 000 євро.

РОЗМІРИ
довжина 4 630 мм
ширина 1 900 мм
колісна база 2 810 мм
кліренс 200 мм
маса 1 755 кг.

ДВИГУНИ
2.0 TFSI (180 к.с., 320 Н•м)
2.0 TFSI (211 к.с., 350 Н•м)
3.0 TFSI (272 к.с., 400 Н•м)
2.0 TDI (170 к.с., 320 Н•м)
3.0 TDI (245 к.с., 580 Н•м).

ТРАНСМІСІЯ
6МКПП, S tronic 7 ст.
повний привід quattro .

ДИНАМІКА
3.0 TFSI
розгін 0-100 км/год 5,9 с.

ЦІНА
від €39 900.