Легенда сцени та великого екрану, Джуд Лоу здійснив унікальну подорож 5 вулицями Сохо, покладаючись виключно на керівництво режисера в реальному часі, глядачів і власну акторську майстерність.
І ось, у відомому лондонському театрі The Box піднялась завіса, Джуд Лоу вийшов на сцену і розповів, що наступні 45 хвилин його життя буде в руках глядачів з усього світу, яких запросили голосувати онлайн за альтернативні сюжетні лінії. З моменту, коли він покинув сцену, актор керувався тільки підказками аудиторії та власною інтуїцією.
Згідно із сюжетом інтерактивної історії, Джуд Лоу намагається зібрати команду професіоналів для фінальної унікальної вистави в театрі. Щоб виконати це завдання, він отримує "дорожні" підказки, що кидають виклик його акторським здібностям.
Джуд Лоу сідає в Lexus RX і їде в ресторан Zima, щоб забрати одного з учасників команди для вечірньої вистави. У ресторані він зустрічає відомого шеф-кухаря. Наступна зупинка – легендарна площадка з живою музикою, клуб Ronnie Scott's Jazz Club, звідки потрібно забрати композитора. В передостанній сцені Джуд Лоу пускає в хід всю свою акторську майстерність, щоб роздобути іспанського художника Хорхе Родрігеса-Гераду для створення декорацій до вечірнього спектаклю.
Імпровізоване подання досягає кульмінації, коли Джуд Лоу повертається в театр The Box разом з командою, щоб з їх допомогою зіграти драматичний фінал. Співачка і автор пісень Лаура Мвула, яка здобула визнання критиків, також приєдналася до Джуда Лоу і його творчої команди на сцені.
Сценарій для прямого ефіру був створений на основі відео ролика "Життя в стилі RX" з Джудом Лоу в головній ролі. Ще одним етапом співпраці між брендом і актором стало унікальне театральне дійство, яке було представлено в лютому цього року.
Говорячи про пряму трансляцію, Джуд Лоу прокоментував: "Не так часто з'являється можливість діяти абсолютно спонтанно і створювати історію на ходу. Ми хотіли кинути виклик стандартним сюжетам і створити щось приголомшливе. Ми намагалися наслідувати цей напрям протягом усього спільного проекту, створюючи абсолютно новий досвід, частиною якого стали люди. Цього разу глядачі могли уявити себе в режисерському кріслі, вибираючи, як саме розвиватиметься історія".
Спірос Фотинос, глава департаменту маркетингу компанії Lexus Europe, заявив: "Раніше цього року при виході на ринок нового Lexus RX ми працювали з Джудом над створенням унікального театрального дійства. Воно неймовірно вразило учасників, так як ми кинули виклик усім традиційним уявленням про рекламу бренду. Потім виникло питання – що далі? Так як Джуд поділяє нашу пристрасть до всього нового і наше прагнення бути першими, нове приголомшливе і унікальне явище не змусило себе довго чекати".
Відео ролик "Життя в стилі RX"