Більшість косметичних змін - у передній частині. Тут і нові фари з чотирма світлодіодами, і видозмінений бампер з іншою решіткою радіатора, капот та крила - теж інші.

Ззаду уваги варті нова світлотехніка з тривимірним ефектом та масивні, інтегровані у бампер патрубки вихлопної системи.

У салоні фейсліфтингового Cayenne змін обмаль - нове кермо в стилі суперкара Porsche 918 Spyder та задні сидіння з вентиляцією.

А от у технічному плані все серйозніше. Кросоверу переналаштували підвіску на більший комфорт і переглянули гаму двигунів. Зокрема, версія Cayenne S відтепер оснащена 3.6-літровою V-подібною "шісткою" з двома турбінами. Вона розвиває 420 к.с. та 550 Н•м, і в парі з 8-ступінчастим "автоматом" може розігнати авто до "сотні" за 5,5 с.

Версія Cayenne Turbo отримала модернізований V8 об'ємом 4.8 літра. Віддача - 520 к.с., 750 Н•м, "сотня" - за 4,5 с, максимальна швидкість - 280 км/год.

Дизельні "Каєни" також отримали потужніші агрегати, і тепер мають у своєму розпорядженні 262 та 385 конячок.

Крім того, доопрацювали гібридну модифікацію. Тепер Cayenne S E-Hybrid оснащений трилітровим V6 (333 к.с.) і 95-сильним електромотором. Загальна віддача - 416 к.с., 590 Н•м, 0-100 км/год - 5,9 с, "максималка" - 243 км/год. При цьому виключно на електротязі авто може проїхати 18-36 км.

Офіційний дебют оновленого Porsche Cayenne відбудеться у жовтні на Паризькому автошоу. Після цього кросовер з'явиться у продажу.