Один з них – SsangYong XIV-Air – дозволить насолоджуватися свіжим повітрям і прекрасним видом на небо, адже має відкритий верх. Під капотом встановлений 1.6-літровий бензиновий двигун.
Другий концепт – XIV-Adventure. Він обладнаний турбодизелем 1.6 і більше підійде любителям активного відпочинку та пікніків за містом.
Обидва кросовери мають повний привід, хоча серійну версію випускатимуть і в монопривідній модифікації. Коробки передач – "механіка" і "автомат".
Дебют SsangYong X100 відбудеться у березні 2015 року на Женевському автошоу. На ринку невеликий паркетник (довжиною близько 4,2 м) конкуруватиме з Nissan Juke, Opel Mokka, майбутніми Suzuki Vitara та Honda HR-V.
Імовірно, це буде одна з останніх нових моделей марки SsangYong. Як повідомили корейці у Парижі, протягом найближчих двох-трьох років компанія змінить назву. На яку саме – поки невідомо, обирають з восьми варіантів.
Основними причинами ребрендінгу називають негативні асоціації, які викликає назва SsangYong, а також її складність для вимови і сприйняття. Експерти ж додають – зміну назви можуть присвятити виходу компанії на ринок США.